A new beginning.

Proszę Was o przeczytanie tej notki, żeby wszystko było jasne i czytelne! ;)

Po pierwsze - dobry wieczór misiaczki ;*

W końcu po wielu namowach, błaganiach, a nawet groźbach postanowiłam, że zacznę tłumaczyć OFB. No bo cholerka, to naprawdę bardzo dobry fanfik, którego potencjału nie można zmarnować. Pomimo, że zaczynam nie chcę Was męczyć i wstawiać znowu od 1 rozdziału, więc doszłam do wniosku, że zacznę od 9, na którym stanęło poprzednie tłumaczenie. Poprzednie rozdziały oczywiście znajdą się tutaj już za chwilę, ale nie są moją pracą, co uwzględnię pod każdym rozdziałem ;) Tutaj, jeśli chcecie, macie linka do poprzedniego tłumaczenia -> KLIK!

A teraz trochę "formalności":
1. Menu po prawej stronie jest do Waszej dyspozycji. Mam nadzieję, że znajdziecie tam, wszystko, czego potrzebujecie. ;)
2. Dziękuję C. za szablon. Jest przepiękny i ciągle nie mogę się na niego napatrzeć! <3
3. Rozdziały będą się pojawiały co SOBOTĘ, gdyż w oryginale jest tylko 17 rozdziałów, a nie chcemy tak szybko dogonić autorki ;) Więc prosimy Was o brak spamu "kiedy nowy?" :)
4. Jeśli chodzi o informowanie to wiemy, że będzie Was tu duuużo, dlatego będziemy udostępniały link do rozdziału na swoich kontach. Jednak takiego "typowego" informowania nie będzie.
5. Tłumaczenie będzie prowadzone przez dwie tłumaczki mnie i Celivię, kontakt do obu z nas znajdziecie w zakładce "Kontakt" *lol masło maślane XD*

Dobra to chyba tyle od nas ;)
Mam nadzieję, że to będzie kolejne tłumaczenie, które umili Wam wieczory ;)

W sobotę wstawiam baaaardzo długo wyczekiwany 9 rozdział ;)

#muchlove Niewidzialna & Celivia.

PS. Jeśli macie jakieś sugestie lub inne problemy piszcie! ;)
PS.2. Proszę mi miło przyjąć nową tłumaczkę! <3

8 komentarzy:

  1. jejciu!!! zakochałam się juz w tym wieki temu i skończyło się tłumaczenie, byłam taka zła... a tu taka niespodzianka! kocham Cię Niewidzialna i jestem pewna, że Celivi'e też pokocham! ubóstwiam was i dziękuję, dziękuję i jeszcze raz dziękuję, że postanowiłyście zakończyć tłumaczenie xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh dziękujęmy kochanie i ja też sądzę, że pokochasz C! <3

      Usuń
  2. Boże Niewidzialna, jesteś cudowna! <3 Ten fanfic jest niesamowity, a o 9 rozdział niemal żebraliśmy, haha. Dziękuję, że zaangażowałaś się go kontynuować i za tłumaczenie DB<3 twoja najwierniejsza fanka, chyba powinnam Tobie stworzyć Fp (haha) @mieczka
    Jeśli masz czas to zapraszam :)
    x-dylanchavez-x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Boże, jak wy mnie zawstydzacie! <3 jenynciu *.* dziękuję kochanie, bardzo, bardzo ;*
      a na bloga właśnie wpadam, poczytam na pewno! xx

      Usuń
  3. bohaterów zróbcie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo dziękuje kocham cię ! ;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny pomysł z tym tłumaczeniem! Kocham cie niewidzialna za DB a C jestem pewna ze tez pokocham <3
    Milego wieczorku, trzymajcie sie ;***

    OdpowiedzUsuń