Rozdział 11.

Chłodna, wczesna poranna bryza powiała przez moją twarz podczas gdy moje stopy klepały lekko o drogę przy równym dreptaniu wzdłuż spokojnej drogi. Przechyliłam swoją głowę nieznacznie na wschód kontynuując uprawianie joggingu, biorąc pod uwagę, że ogniste słońce zaczyna wznosić się do położenia na niebie, powodując świt. Była tam mieszanina różowego i pomarańczowego na horyzoncie, jednak gdy spojrzałam w innym kierunku, niebo było nadal gęste jak ocean ciemności, który kiedyś był cały w cieniu pół godziny wcześniej kiedy opuściłam mój dom.

Moją uwagę zwrócił powrót na ścieżkę sprzed chwili dokładnie zmieniłam utwór na moim iPhone. "Bomba Dot Com V2.0" wysadzony przez słuchawki, co mnie popędziło do przodu co wydaje się być bardziej jak sprint niż stały jogging, jaki był wcześniej. Moje włosy odbite i otarte o mój grzbiet w wysokim końskim ogonie zamrożone przy wysokiej prędkości, do której teraz rzuciłam się w dół drogi. Adrenalina i pośpiech zaczęły nasilać się wewnątrz mojego ciała, naciskając siebie do fizycznych granic kiedy nigdy nie doświadczyłam tego wcześniej.

Nie pytaj mnie dlaczego byłam za bieganiem o 5:30 rano, ponieważ z ręką na sercu nie znałam pełnego powodu. Wszystko, z czego zdawałam sobie sprawę było to, że nie mogłam zmrużyć oka w moim łóżku albo dłużej więzić się w swojej sypialni.

Ostry ból strzelił przez mój żołądek, zmuszając mnie do wleczenia moich stóp w poprzek chodnika i wolno w dół mojego śmiesznego tempa. Miałam wielką ochotę na tlen, zdając sobie sprawę, że nie wdychałam go jak należy od tej pory, podniosłam swoją szybkość działania, a moje płuca stanęły w ogniu. Opierając moje ręce o kolana, wdychałam i wydychałam głęboko powietrze, próbując odzyskać mój oddech i uzupełnić moją energię. Mięśnie w moich nogach zostały rozpalone, nudny, ale obolały ból zaczynający się rozwijać to najprawdopodobniej powód by zostać obolałą przez parę następnych dni.

Niespodziewanie, mój telefon drgał surowo i zaczął dzwonić w mojej ręce. Mój żołądek zrobił przewroty do tyłu gdy zdałam sobie sprawę kim był dzwoniący. To był Jaxon.

- Jaxon, cześć! - Wykrzyknęłam bez tchu, ukrywając fakt, że przyniosło mi ulgę, że zadzwonił.

- Erm … cześć? Złapałem cię w nieodpowiednim czasie albo? - Zachichotał na  końcu linii. Nie miałam innego wyboru, tylko przewrócić moimi oczami przy jego nieprzyzwoitym żarcie, chciałam by nie zamienił wszystkiego w insynuację*.

- Nie, wyszłam rano żeby pobiegać jeśli chcesz wiedzieć.- Wyplułam gorzko. - Dlaczego dzwonisz?- Prawie zapomniałam, że Jaxon nie jest tak słodki jak próbował być, gdy najpierw go spotkałam. Zaczynałam debatować czy wciąż powinnam czuć ulgę, że to był Jaxon na końcu linii.

- O ktoś tu jest trochę dziś zadziorny, to jest ten czas miesiąca?- Gdy nie odpowiedziałam na jego przekorne pytanie, przeczyścił swoje gardło niezgrabnie, w końcu zdając sobie sprawę, że nie miałam nastroju do jego prób bycia zabawnym. - Wiesz, że żartuję. W każdym razie, byłem w trakcie próby skontaktowania się z Justinem. Muszę pożyczyć pieniądze z jego konta. 

Biegłam dalej w kierunku dużego dębu by się o niego oprzeć, zamykając moje oczy w przygotowaniu dla tego co musiałam wyjaśnić Jaxonowi. Pomyślałabym, że Justin powiedziałby własnemu bratu co zdarzyło się między nami, to przecież było trzy dni temu.

- Przepraszam Jaxon, Justin nie jest ze mną.

- Czekaj, jesteś pewna? On spędza niemal codzienną minutę z tobą. Jego łóżko z przyczepą kempingową jest nienaruszone ponieważ on zawsze gniecie swoje prześcieradło.... 

- Jaxon, on nie jest ze mną. Dobra? - Podniosłam swój głos, a frustracja była oczywista w moim tonie.

- Okej, przepraszam. Wierzę ci. Tylko pomyślałem, że jest z tobą ponieważ od dwóch dni kiedy przyszedłem przed jego przyczepę turystyczną i zapukałem do drzwi, nikt nie był w domu. 

- Jesteś pewny?- Zmarszczyłam swoje brwi w niepewności.

- Na pewno. Wyglądałem przez okno i wszystko wydaje się być w sposób w jaki zwykle go opuszcza. Wszystko było ciemne gdy odwiedziłem go wieczorem, a kiedy spróbowałem otworzyć drzwi, to zostały zamknięte na klucz. Właśnie przypuszczałem, że jest z tobą. - Jaxon wyjaśnił, a jego głos  stał się poważniejszy. - Więc jeśli on jest nie z tobą i on jest nie ze mną - gdzie do cholery on jest?!

- Jaxon jest coś, co powinieneś wiedzieć. - Zawahałam się, tworząc milczące słowa w mojej głowie.

- ....okeeeej. Dalej Sutton, wiesz, że nie cierpię stanu napięcia. 

- Więc...., um. Odwiedziłam Joela Finnicka przy jego oddziale w szpitalu psychiatrycznym poza miastem. Justin zabronił mi pojechać tam ale zignorowałam go i mimo to poszłam tam za jego plecami. Jakoś znalazł co robiłam i w zeszłym tygodniu stanął twarzą w twarz ze mną właśnie wtedy gdy wychodziłam z wizyty. Stał się naprawdę szalony i on... - Urwałam, opatrunek, którym próbowałam przykryć jeszcze świeże rany tego, że mnie zostawił, zaszczypały, gdy tylko słowa wypłynęły z moich ust.

- On co?

- Myślę, że on ze mną skończył.

Jaxon zamilkł na końcu linii. To był pierwszy raz podczas, gdy faktycznie gubił się w słowach.

- Rozstał się z Tobą? Po czymś tak głupim? Mogłem go udusić przysięgam. Dlaczego stał się tak zły z powodu tego? To nie było jak ty sypiałabyś z kimś za jego plecami, na Boga.

- Wiem ale zgaduję, że on nie mógł mi zaufać. Jaxon, martwię się o niego, naprawdę. On niedawno miewał te wybuchy złości, które są trudne do opanowania. Już próbowałam go przekonać, aby udał się do lekarza z tym, ale on po prostu nie chce słuchać. Jeszcze trudniej jest teraz, bo unika moich SMSów i telefonów.

- Moich również. Teraz, nie dbam już o dostanie tej kasy, chcę po prostu nie martwić się, że właśnie teraz robi coś głupiego.

- Nie sądzisz, że on... prawda? - Spytałąm, mój głos był ledwo słyszalny.

- Idziesz dzisiaj do szkoły?

- Miałam taki zamiar, ale teraz nie sądzę, że będę w stanie się skoncentrować. Dom najprawdopodobniej pozwoli mi na jeszcze jeden dzień wolnego, dlaczego pytasz?

- Gdzie jesteś? Przyjdę, zabiorę cię i możemy pochodzić później, tylko by upewnić się, że nie pije przez dwie noce i może w końcu da sobie radę z znalezieniem drogi do jego domu. 

- Jaxon … nawet jeśli on tam jest nie sądzę, że chce mnie zobaczyć.

- Do cholery jasnej, to się nie liczy. Sutton, on może być zły na ciebie ale on naprawdę Cię kocha. Żadna ilość miłości, którą on czuje do ciebie nie może zniknąć ponieważ widział, jak skradałaś się na wizytę u tego wariata. Gdzie jesteś?

- Ulica Pokrzywowa, kilka bloków od garażu MOT.

- Zostań tam, jestem w drodze.

~*~

Godzinę później, zarówno Jaxon jak i ja siedzieliśmy w lokalnej kawiarni w centrum miasta, równo biorąc łyk naszych gorących napojów. Jaxon zmierzwił swoje wyglądające już na zmierzwione włosy poszerzając swoje oczy, by pomóc sobie obudzić się. To przypominało, że nie byłam jedyna, która miała problem z zaśnięciem.

- Więc, gdzie myślisz, że on jest? Powinniśmy próbować iść do przyczepy? - Jaxon zapytał, opierając się plecami o jego miejsce z ciężkim westchnieniem.

Potrząsnąłem swoją głową. - Nawet nie wiedziałabym gdzie zacząć. Tak jak ty powiedziałeś, on jest zwykle ze mną większość czasu. Jedynym miejscem gdzie może być jest....

- Grób Jazzy. - Jaxon skończył moje zdanie i potrząsnął głową. - Nie, sprawdzałem tam też. Nie ma nawet śladu. - Przeniósł swoje oczy na kelnerkę, która stała obok nas, by przyjąć zamówienie jakiegoś faceta. Człowiek wyglądał na całkiem młodego, wczesne lata dwudzieste jako niedokładne obliczenie, niemniej usiadł w pojedynkę, garbiąc się w kącie. Nosił grubą szarą bluzę z kapturem, która ochroniła jego twarz i zauważyłam jego drżenie ręki, gdy sięgnął po swój kubek z kawą od kelnerki.

- Gdziekolwiek indziej, musisz myśleć Sutton, wracamy do przyczepy?

Odciągnęłam swoje oczy od faceta, skupiając moją uwagę z powrotem na rozmowę, którą miałam z Jaxononem.

- Mmm, rozmawiał o zabraniu mnie gdzieś parę dni temu. Jakieś miejsce we wzgórzu, z widokiem na miasto? - Z trudem robiłam aluzję, będąc niepewną gdzie dokładnie ta lokalizacja była.

- Nie, nie rozumiem, co masz na myśli. Zapytał czy może pożyczyć mój motor, ale poszedłem wieczorem poznać rowerzystów w każdym razie. To było ostatnim razem kiedy z nim rozmawiałem. -  Zmarszczył brwi, jego oczy koncentrowały się uważnie na stole podnosząc pokrywkę od jego kubka kawy.

Facet przy stole przeczyścił głośno gardło, jego kaszel silnie szarpnął, oczekiwałam aż wydusi z siebie płuco. Zarówno Jaxon jak i ja wymieniliśmy podejrzliwe spojrzenie przez zwróceniem naszych oczu z powrotem na faceta.

- Wszystko w porządku, bro?

Kopnęłam Jaxona pod stołem w nogę, powodując spiorunowanie mnie wzrokiem w zarówno zdziwieniu jak i niewygodzie.

- Co ty robisz? - Odetchnęłam, wiedząc, że to zły pomysł, aby zapytać faceta, który wyglądał cwany jak diabli, czy ma się dobrze czy nie. Jaxon rozszerzył swoje oczy, jako znak dla mnie żeby się zamknąć i dać mu robić to co on miał robić i kiedy facet znowu kaszlał, zdecydował, że najlepiej po prostu robić to, co powiedziano. 

Jaxon wstał z fotela, biorąc kilka niepewnych kroków w kierunku drugiego stołu. - Wszystko w porządku?- Powtarza, nadal się zbliżając. Wzięłam kolejny łyk kawy, modląc się, że Jaxon nie zostanie w kawiarni oskarżony o molestowanie.

- Usłyszałem cię za pierwszym razem popaprańcu.  - Głos narzekał, powodując, że Jaxon w panice podjął kilka kroków wstecz.  Jaxon cofnął się powoli gdy facet ujawnił jego twarz, bliznę biegnącą przez jego prawy policzek.

- Przepraszam, chciałem tylko sprawdzić.-  Jaxon usiadł z powrotem na stole, z połykaniem odstawia kawę próbując się uspokoić. Przynajmniej wiedziałam, że nie będę mogła liczyć od tej chwili na Jaxona o pomóc w bronieniu mnie przed dominującym mężczyzną - mięczak.

- Lion - Facet narzekał. Zajrzał na stół i zauważyłam, że ma zimne, szare oczy, które były teraz skoncentrowane na mnie.  

- Prze-przepraszam? - Wydusiłam z siebie.

- Szukasz Liona?

Wtedy zdałam sobie sprawę, co on mówił. Lion. To był kryptonim Justina kiedy pracował dla Nicka. Ten facet musiał przypadkiem usłyszeć Jaxon i mnie rozmawiając o Justinie moment wcześniej i zaryzykować stwierdzenie, że rozmawialiśmy o Justinie, którego potencjalnie też znał. Ostrzeżenia zaczęły brzmieć w mojej głowie, jednakże zignorowałam je. Byłem bardziej skupiona na próbowaniu odnalezienia Justina i namawianie go do powrotu, niż martwienie się o rozmawianie z nieznajomymi.

- Tak. Widziałeś go? - Odpowiedziałam śmielej tym razem. Jaxon zmarszczył swoje brwi w zamieszaniu, jego oczy zwężały się, oczekując wyjaśnienia.

- Wczoraj. Około 4. - Facet zsunął się ze swojego miejsca, kulejąc do naszego stołu. Przewyższał Jaxona, który natychmiast sprawił, że gramolił się w kierunku ławeczki przy oknie w pośpiechu. Przygryzłam swoją wargę tłumiąc śmiech przy przerażonej twarzy Jaxona. Przesłodzony zapach rozchodził się od faceta, łaskocząc moje nozdrza. Rozpoznałam to.

Marihuana. Nic dziwnego, że miał taki wstrętny kaszel.

- Gdzie to było?

- Miasto. Nie faktycznie nie daleko stąd.  Znalazłem, jak wychodził z alei jednego dupka ponieważ lubię do niego dzwonić. Nie rozpoznałbym go gdyby nie blizna na tylnej części jego szyi. Był w jakimś pierdolonym stanie.- Facet grzebał w swojej brudnej kieszeni, wycofując rolkę w górę.

- Stanie?

- .....gorzej. Wyglądał, jakby był na haju bez dragów. - Przekrwione oczy, dezorientacja, czarne pierścienie, blada twarz... i gruby siniak na jednym z jego oczu. Wyglądał, jakby ktoś mu jeden wbił. Facet zachichotał kiedy zirytowany mus podrażnił jego klatkę piersiową ponieważ zaczął ponownie rąbanie. 

Pozwoliłam by słowa nieznajomego do mnie dotarły. Wiedziałam, że Justin nie wygląda na szczególnie zdrowego, od kiedy ostatni raz go zobaczyłam, jednak on z pewnością nie miał podbitego oka. To musiało być ostatnio że go ma? Pytanie było jak niby, dlaczego?

- Wiesz gdzie poszedł gdy wyszedł z alei? W którym kierunku poszedł? - Sprawdziłam pamięć faceta, zdesperowana by dowiedzieć się gdzie Justin miał iść i gdzie potencjalnie szedł.

- On... poszedł w lewą stronę, z powrotem w kierunku centrum. Szedł w pośpiechu.

- I nie widziałeś go po tym?

- Jesteś jego dziewczyną. -  Facet uśmiechnął się, nie spuszczając oczu z moich piersi. Świadomie skrzyżowałam swoje ramiona, które chcą, żeby odwrócił wzrok i przestał być tak perwersyjny.

- Tak, jestem.- Mruknęłam z zażenowaniem, jeżdżąc na moim miejscu.

- Nie wspominał, jak gorąca jesteś. - Oblizał nieco wargi, wciąż wpatrując się w moje piersi. Spojrzałam na Jaxona z niepokojem, który dzielnie trącił faceta.

-Yo, nie brak Ci szacunku do tej pani. Ona nie jest jedną z tych zdzir w dół drogi, które zawieszają się w wąskiej uliczce. - Jaxon powiedział, marszcząc brwi na faceta. Zanim mógł podnieść jego zaciśniętą pięść i sprawiając, że pochodzi bliżej na twarz Jaxona,  próbowałam po raz kolejny zwrócić jego uwagę.

-Więc, skąd znasz Jus- Liona?

- Biznes. Przypuszczam że wiesz co to za rodzaj przez wiedzę o kryptonimie.

- Tak, wiem. Byłeś blisko niego, zanim przestał robić jak najwięcej biznesu?

- Zawsze byłem blisko niego. On po prostu o tym nie wiedział.  - Facet wstał nagle po tym jak skończył mówić, kręcąc jego rolką w górę między jego brudnymi palcami. Odwrócił się, by się oddalić ale nie mogłam pozwolić mu odejść bez znania jego imienia.

- Czekaj, nigdy nie poznałam twojego imienia!- Wołałam za nim.

Nie odpowiedział. Za to, wprawił w osłupienie z drzwi do kawiarni, zapalając jego rolkę ponieważ wyszedł. Klepnęłam siebie po czole w stanie frustracji, pocierając moje oczy do czasu gdy poczułam ranę. Jaxon położył rękę na moim ramieniu, sprawdzając czy jest okej.

- Musiałam znać jego imię.- Westchnęłam, dając odpocząć mojej głowie na ramieniu Jaxona, gdy rzucił jakąś gotówką na stole pokrywając koszt naszych napojów.

- Zabrałem cię, a faceci rozmawiali o moim bracie? Już całkiem nie chcieć wiedzieć co to jest ten "biznes". - Przełknął ślinę, odciągając się ode mnie by wzruszyć ramionami na jego marynarce.

- Mniej wiesz tym lepiej, obiecuję ci Jaxon.-  Skrzywiłam się na niego, mając nadzieję, że zrozumiałby, że to było coś, czego nie chciałam aby dowiedział się teraz. Wszystko chodziło o fakt, że Justin był zdruzgotany, wyglądając jak cholera i opadając na ulicach.  Kto wiedział jakie kłopoty go mogły spotkać? Szczególnie w mieście gdzie pewne osoby przemierzające takie same ulice wiedziały o jego przeszłości.

Kelnerka wróciła do stołu z kawałkiem ciasta, jej wyraz twarzy nieznacznie zamącił mi w głowie.

- Przepraszam, widzieliście mężczyznę, który tu siedział? - Kelnerka zapytała, drapiąc się głowę.

- Tak, on um, właśnie wyszedł. Chyba brakowało mu czasu - Jaxon wyjaśnił kelnerce.

- Boże święty to Peter. - Kobieta przeklęła pod swoim nosem, tocząc jej oczy. - Mimo wszystko dziękuję.

- Czekaj … facet, który siedział tu? On jest nazywany Peterem?

Kelnerka kiwnęła głową, przed odwróceniem się z powrotem  by zwrócić kawałek ciasta  na ladzie.

- Dlaczego tak bardzo pragniesz znać imię tego faceta?

Pytanie Jaxona zostało zagłuszone przez głos Justina odbijający się echem w mojej głowie.

Liam i Nick są handlarzami narkotyków, najwyżsi z rodzaju łańcucha handlarzy. Peter użył by pracować dla ich, wykonywać ich rozkazy i żądań w sadzeniu i eksportowaniu leków do klientów. Jednego dnia, zadecydował, że już wystarczy, jego matce zdiagnozowano raka i on musiał się nią zająć. Już nie chciał żyć życiem zadowalając Nicka i Liama, tylko by wpakować się w coraz więcej kłopotów. Podjęcie ryzyka sadzenia niedozwolonych substancji zbyt wiele mu przyniosło. Jednakże, Nick i Liam myślą serio o ludziach, których oni zatrudniają, oni nie pozwalają ci odejść....

Przypomniałam sobie, jak pytałam skąd znał  wszystkie informacje, tego dnia byłam w jego samochodzie po raz pierwszy. 


Bo kiedyś pracowałem dla nich. Peter był moim najlepszym przyjacielem, a teraz wyjechał.

Ten nieznajomy, z którym właśnie rozmawiałam był nazywany Peterem. Peter. Najlepszy przyjaciel Justina Peter, Justin był pewny, że nie żył. Ten facet, z kim właśnie..... rozmawiałam. To było zbyt wiele na zbieg okoliczności, że on prowadził wcześniej interesy z Justinem. Również nie powiedział bez względu na to, czy wciąż był w biznesie.

Zawsze byłem blisko niego. On właśnie tego nie zna.

Był tym ponieważ patrzył na Justina z oddali, ale Justin siebie nie zdawał sobie sprawy, że jego najlepszy przyjaciel od wszystkich tych sprzed laty wciąż..... żył.?

Rzuciłam się w kierunku wyjścia, walnęłam otwarte drzwi i spojrzałam gorączkowo wokół tętniącej życiem ulicy. Wpatrywałam się w desperacji w każdym kierunku, ale nie mogłam nigdzie dostrzec Petera. To był długi strzał, jednak niemożliwe że Justin najlepszy przyjaciel, facet,z którym właśnie rozmawiałam był żywy przez cały ten czas.

- Sutton, co do cholery? Co robisz? - Jaxon dogonił mnie, bez tchu wymagając wyjaśnienia.

- Musimy pójść do przyczepy turystycznej Justina, teraz. Przynajmniej musimy spróbować jeszcze raz.

- Co-

-Nie zadawaj pytań. Właśnie musimy pójść, okej?

~*~

Gdy tylko motor Jaxona zaczął zwalniać przy zbliżaniu się do plaży i przyczepa turystycza Justina ukazał się, zeskoczyłam z niego, biegnąc sprintem przez piasek. Nie miałam pojęcia dlaczego doświadczyłam takiej adrenaliny w biegu, właśnie wiedziałam, że to są informacje, które Justin musiał wiedzieć. Była nikła szansa, że Justin był w domu, ale było to warte spróbowania. Również w pełni zdawałam sobie sprawę, że prawdopodobnie nie chce mnie zobaczyć. Byłam kłamcą, poszłam za jego plecami na wizytę z Joelem, a on tego nie cierpiał. Z drugiej strony, przeszliśmy przez równowaznik piekła, razem, niezłamani - nasza miłość ciągle pozostawała niezniszczalna.

Nie byłam gotowy by przestać na nas liczyć.

Zrealizowałam to podczas trzech dni więzienia uczuć w łóżku żałosnym dla siebie. To był czas żeby zacząć walczyć dla tego co chciałam.

Życie jest polem bitwy. Musimy pozostać żołnierzem by przedostać się albo upadniemy.

Zapukałam niecierpliwie w drzwi od przyczepy kempingowej, oddychając z trudem.

- Sutton, nie sądzę, że jest w domu.- Jaxon jęknął, zerkając przez jedno z okien od podwórza. - Wszystko to samo, właśnie tak jak ostatnim razem tu byłem.

- Coś tu nie gra.- Przyparłam swoje ucho o drzwi, mając nadzieję żeby coś usłyszeć......coś, co wskazałoby, że ktoś był w środku.

Telefon Jaxona nagle się odezwał.

- O cholera. - Jaxon przeklął, wsuwając jego telefon do kieszeni. - Patrz, musimy iść. Odwiozę cię z powrotem do domu. Jeden z moich przyjaciół potrzebuje wyciąg do składu złomu i już jestem mu jeden winny.

- Idź i daj wyciąg twojemu przyjacielowi, ja zostanę tu.- Odpowiedziałam uparcie ze swoim uchem wciąż naciskany o przewiewny metal.

- Nie zostawię cię tu na własną rękę. Justina tu nie ma uwierz mi Sutton a ty nie masz żadnej drogi by wrócić stąd do domu.

- Jaxon, po prostu idź! W każdym razie nie potrzebuję Cię tu! - Wykrzyknęłam z frustracją, praktycznie na niego krzycząc.

- Dobra. Mam nadzieję, że Justin wystawi wreszcie swój tyłek. To wyzwala złe instynkty w Tobie. Jaxon cofnął się, a jego wyraz twarzy wyrażał, że zabolał go mój wybuch.

Gdy tylko motocykl Jaxona ryknął z powrotem pod górę, upadłam pod drzwiami głównymi. Przysunęłam swoje kolana do klatki piersiowej, przytulając siebie mocno kiedy ciepłe kropelki deszczowe zaczęły spadać z nieba.

- Justin … jeśli jesteś tam i możesz mnie wysłuchiwać - przepraszam. To jest właśnie duży bałagan i nie obarczam Cię winą za zrezygnowanie z nas. Nie jestem warta stałych kłopotów i były czasy gdzie właśnie nie widziałam żadnego punktu do życia by być tak twardym. - Zatrzymałam się by podnieść się z ziemi, moje włosy i ubrania stopniowo zaczynały moczyć się w wodzie deszczowej. - Ale właśnie chciałam dać Ci znać, że nie przestałam na nas liczyć. Nauczyłeś mnie, aby być mocnym, gdy czasy są trudne. Na koniec dnia nie ma mnie z Tobą. Nie jestem gotowa ciebie stracić. - Starłam krople deszczu ze swoich ust, próbując ponownie otworzyć drzwi. Metal prześlizgnął mi się przez palce. - Są zamknięte na klucz.

Mój wewnętrzny głos kazał mi machnąć ręką. To było oczywiste, że Justin nie siedział w ciupie. Jednakże, było prawdopodobieństwo, że wróciłby. Peter zobaczył go w mieście dopiero wczoraj, gdyby zamierzał wyjechać. - to czy już by tego nie zrobił?

Beep

Chcesz odkryć tajemnicę? Pomyśl o miejscu, w którym Justin idzie dla spokoju ... lub bardziej odpowiednio, gdy czuje się winny. To jego wina, że ona nie żyje po tym wszystkim - SA.

Dokładnie wiedziałam o czym SA mówi. Mówi o grobie Jazzy. Bez chwili zawahania, biegłam w ciężkiej ulewie deszczu, po szlaku przez wilgotny, lepki piasek do grobu Jazzy. Osądzając przez wiadomość tekstową i hasło indeksowe 'otworzyć', wywnioskowałam, że najprawdopodobniej szukam klucza do przyczepy turystycznej Justina. Nie miałem pojęcia dlaczego ufałam SA po tym wszystkim, to co miało się zdarzyć, już nie troszczyłam się o nic. Musiałam wiedzieć czy Justin był tam albo i nie.

Bingo

Złapałam mały, srebrny kluczyk, który leżał na marmurowej półce, która znajdowała się na pominku z wyrytym imieniem Jazzy. Rzucając jej szybkiego buziaka, zeszłam po wzgórzy, którym szłam, moje oczy spoczęły na samochodzie Justina widniejącym na horyzoncie.

Upychając klucz w zamku przy dojściu do drzwi głównych, przekręciłam ostrożnie, naciskając moje wargi razem w nadziei, że drzwi otworzyłyby się. Po kilku próbach otwarcia całkiem sztywnego zamka, drzwi otworzyły się z udanym stukiem, otwierając się na zawiasach z powodu wiatru, który stopniowo zaczynał stawać się silniejszy, zwiastując nadchodzącą burzą.

Przeszłam ostrożnie do środka, moje uderzanie serca szybko zaczęło walić i ucierać. Wewnątrz przyczepy turystycznej było całkowicie ciemno. Żaluzje w kuchni zostały zamknięte, ukrywając zewnętrzne światło przed jednym z niewielu okien, które przyczepa turystyczna miała. deski pode mną zaskrzypiały ponieważ przysunęłam się do środka i zamknąłem drzwi, ściskając klucz mocno w moich rękach.

- Justin? - Szepnęłam, najpierw oglądając się w kuchni przed przeprowadzaniem się do jego łóżkowego przedziału. Jedyny hałas, który mógł być słyszany był cykaniem zegara w kuchni i słyszalny 'da-dum' z mojego serca.

- Nie powinnaś tu być. - Głos zachrypiał, zwracając moją uwagę na kąt sypialni.

Zaczęłam ostro oddychać, wstrząs pędził przez moje ciało, jak moje oczy, które spoczęły na Justinie. Usiadł, zgiął się z bólu, a jego mocno posiniaczona twarz i nos pokryta suchą krwią.

- Justin ... co ... co się stało? - Płakałam w panice. Podbiegłam do niego i ujęłam jego ranną twarz w dłoniach, wpatrując się w jego przerażone i mokre oczy.

- Twój ojciec.

Klucz wyślizgnął się z moich palców, brzęcząc o drewnianą posadzkę.

~*~

insynuować  krzywdząco sugerować komuś popełnienie jakichś niewłaściwych czynów

Tym oto sposobem wreszcie mogę się z wami oficjalnie przywitać w dalszej części tłumaczenia drugiej części - SA. Byłam bardzo podekscytowana i nadal jestem. Wiadomo (:
Od razu przepraszam za błędy ale nie mogę być nazwana filologiem.

Szczerze mówiąc liczyłam, że po wejściu Sutton do przyczepy Justina, on weźmie ją w ramiona i będzie szczęśliwe zakończenie 11 rozdziału. Jestem bardzo ciekawa co wymyślił ojciec Sutton albo co zrobił. ^^


Jeżeli macie jakieś pytania do zapraszam na ASKA  (:

Celivia.

15 komentarzy:

  1. Myślałam, że już przestałaś... To jest coś niesamowitego, to uczucie kiedy wiesz, że coś co miało sie skończyć wraca.. Dziękuje Ci za to całym serduszkiem i czekam na następny! mam nadzieje, że będzie jaknajszybciej bo jestem kłębkiem nerwów wow mam nadzieje, że Justin będzie z Sutton :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosze! szybko przetłumacz kolejny rozdział! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jkawgfbisaf *.* Najlepszy naprawde czekam z niecierpliwością na kolejny huh

    OdpowiedzUsuń
  4. Witamy nasza tlumaczke!! Jest super co do tlumaczenia naprawde xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne Jezu co sie z nimi dzieje !? Czekam na nastepny kochana oby jak najszybciej

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam na nn *-*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam to <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No świetnie ! I znów nie mogę doczekać się soboty haha rozdział cudny i wogóle chociaż nie wiem czy cudny to dobre określenie haha ciekawe co zrobił ojciec Sutton :o
    @himyliam

    OdpowiedzUsuń
  9. O M G
    ja pierdziele
    Justin znowu oberwał
    sukinsyn ten jej ojciec
    :(
    ale najważniejsze że go znalazła

    OdpowiedzUsuń
  10. U W I E L B I A M te opowiadanie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym być informowana czy cos? Bo nikt nie pisal mi na tt że jest zmiana adresu i wgl z gory dziekuje @geisha_xd
    PS: uoydgijcdykkxdgjb uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przykro mi nie informujemy o nowych rozdziałach.

      muszą Ci wystarczyć nasze twittery oraz aski na których udostępniamy linki z nowymi rozdziałami.(:

      @roleyhopes
      @PLroleplay
      ask.fm/Celivia
      ask.fm/niewidziaalnaaa

      C.

      Usuń
  12. Jejkuu rewelacja xD i dziękuję za tlumaczenie xD

    OdpowiedzUsuń